I taxin, i trappen, i hissen, i hallen. Jag faller, faller

Detta är sjukt. Jag har så fruktansvärt mycket att göra innan jag ska till träningen men jag har verkligen ingen aning vart jag ska börja. Försökte städa lite men det går ju inte!! Vill göra om hela mitt rum, riva ur allt och ta in nya grejer men de lär väll aldrig hända. Var tvungen att ta en ritkigt varm dusch för att bli av med min stress, det var riktigt skönt. Men lika fort som stressen försvann kom den tillbaka. Rättare sagt när jag klev ut ur duschen. Vart börjar man????? Har inte ens klätt på mig än. Behöver lägga fram träningskläder men det känns onödigt eftersom det inte ens är städat än. Hur gör man?! Något som är säkert är att jag ska ha en städerska när jag flyttar hemifrån.


Egentligen vill jag bara gå och lägga mig i sängen och dra täcker över huvudet och vakna upp i ett städat rum med en packad väska i morgon bitti. Men tror inte att någon har lust att göra mig den tjänsten. Skulle egentligen skrivit ''skulle behövt några dagar ledigt'' men samtidigt som jag tänkte skriva det slog det mig att jag har ju faktiskt ledigt. Jag har ju lov. Det känns inte som det. Jag har för mycket att göra. Ska bli så himla skönt att åka till Danmark i morgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0