Hemkommen

Hej på er :D
Dagen har faktiskt gått jätte fort, och jag som trodde det skulle gå segt.. ;)
Sista lektionen var inställd eftersom vi skulle kolla på när 9orna mötte lärarna i volleyboll. Men jag och Sara hade andra planer och drog därifrån. Så nu sitter jag här och är riktigt less på snön som faller ner utanför fönstret. Hur mycket snö ska det komma egentligen? Igår gick jag och Elin och var superglada för att snön hade försvunnit och det äntligen var lite vår.. Tror detta är straffet att vi ens tänkte tanken. Suck..
Nu ska jag göra mig en stor kopp cappuccino vilket jag lär behöva eftersom jag har en hel dag med pluggning framför mig.. roligt? nej, inte det minsta. men snart är det över!! :)

Utanför mig just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0