Hej du sega fredagkväll..men jag är glad ändå!

Fick tillslut ner Anna till matbordet så vi käkade en riktigt god middag som våran fina mamma lagat :D
Lollo kunde inte komma så jag är ensamma hemma.. finns nog inte osocialare systrar än vi två alltså. Sitter i soffan med varsin dator och säger inte ett ord till varandra förutom när det händer någonting på tv:n som vi bara måste kommentera. Härliga fredag haha! Har förresten fått hem mina underbart snygga örhängen från Style by Tyra som jag har invigt lite smått idag, åh är nog kär!! Anna beställde även hem en ursnygg ring därifrån som jag går och drömmer om lite smått.. ;)

Slänger upp en halvmuppig bild där man faktiskt ser örhängena lite smått.


Näe nu ska jag försöka få Anna till att sätta på någon film så jag slipper höra ljudet av Let's Dance.
See you later ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0