Grå dag + jobbig måndag = seg tjej

Mitt internet segar gärnet idag så om detta ens publiceras blir jag riktigt förvånad.
Tänkte göra detta snabbt och smidigt så jag hann kolla på halv 8 hos mig men det gick ju inte eftersom det är slut om ungefär 5 minuter. jäkla internet.
jaha, vad har jag gjort idag då? nada. skolan var seg som den alltid är på måndagar. har pluggat engelska och lite so och sedan somnat i min sköna säng. vill sova nu med, men då missar jag familjen annorlunda. suck.
har ingenting intressant att skriva om, ser ut som fan också så kan inte ta några roliga bilder. kul blogg.
possitiva ebba. hoppas att jag vaknar upp på ett bättre humör i morgon alltså. godnatt

förresten är jag riktigt jävla sugen på bulle och har varit det hela dagen. ''vilket sammanträffande'' tänkte jag i skolan eftersom att mamma bakade bullar i helgen så hela frysen är full. så det är tanken på att jag kan ta en bulle när jag kommer hem som hållt mig vid liv (hehe). det är inte förräns jag kommer hem jag insér att det är måndag och det är idag min och hannas deal börjar. inga kakor, bullar eller andra sockerbomber.
så jag har fått klara mig utan bulle. åh, jobbiga måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0