7 – Min dag

Ja du, idag har det hänt mycket. Började med att jag gick upp vid kvart i 6 och trodde jag skulle falla ihop på golvet (ja, så trött var jag!). Vid ungefär 06:30 kom Ulf och Sarah hit och hämtade upp mig och pappa och vi åkte vidare mot Lollos place för att hämta upp henne. Sen vidare mot ekarosen för att möta upp resten av laget och sedan begav vi oss mot färgan. Vi skulle alltså spela Myckleby cup och vi hade anmällt 2 lag. På grund av att det var så halt fick mer än hälften av bilarna med spelare i vända och åka hem igen. Dom kom inte upp för en backe eller någon sådant. Så vi var 7 nervösa tjejer som skulle spela ensamma. Vårat andra lag var inte de enda som fick ställa in, så dom fick alltså slå ihop 3 grupper till 1 på grund av lagbrist. Så det blev att samla mod till sig och gå in och spela stenhårt F16. Vi var riktigt grymma och efter många om och men kom vi 3:a. Sedan åkte vi hemåt och lika fort som jag kom in i huset låg jag i sängen och stensov. Vaknade av att Anna kom inspringande i rummet och skrek att jag var tvungen att skynda mig för vi skulle åka om 45 minuter. ''Haha, roligt dröm'' tänkte jag och somnade om. 20 minuter innan kommer även mamma in och efter många om och men kom jag upp ur sängen med ett humör som inte var och leka med. Var riktigt förbannad på grund av att jag var så trött, men det var bara att bita ihop och slänga på mig lite snyggare kläder och sminka mig lite lätt och sen drog vi till Ström för att fira några ur min fina släkt. Har haft en riktigt rolig dag men tanken på att jag ska gå upp nästan lika tidigt i morgon ger mig ångest. Blä. Om man skulle sova kanske? Nä, är inte så smart. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0