6 – Min(a) bästa vän(ner)

Mina bästa vänner. Ja du, vart ska man börja? Jag har så fruktansvärt fina vänner och egentligen skulle jag väll vilja säga att dom allihop är mina bästa vänner. Och det är dom, på olika sätt allihopa. Så fruktansvärt fina, hjälpsamma och underbara. Jag har sån tur när det gäller vänner. Dom allihopa ställer upp när det är någonting, behöver jag någon att prata med får jag automatiskt flera namn och nummer i huvudet. Mina fina vänner. Inga nämnda, inga glömda. Ni vet vilka ni är och vad ni betyder för mig♥


















(fattas bilder på flera stycken, men dom är lika fina dom)


Kommentarer
Postat av: sara

<3<3<3

2011-02-25 @ 15:37:41
Postat av: Maddz

love u <3<3

2011-02-26 @ 12:21:33
Postat av: lollz

älskar dig ebbz! <3<3

2011-02-26 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0