4 – Min första kärlek


Min första kärlek var Andreas. Vi gick på dagis tillsammans och gick runt och höll varandra i handen osv. Vi sa alltid att vi skulle gifta oss när vi blev äldre och var med varandra nästan varje dag. Kommer ihåg att vi låg i hans säng och drack cola med colais som vi hade gjort (och vi var fruktansvärt stolta hahah!) och kollade på lady och luffsen. Riktigt mysigt var det haha! ;) Andreas blev senare som den bror jag aldrig fick, jag kunde prata om allting med honom. I 6an var sista året vi gick i samma klass, han har nu flyttat härifrån vilket är riktigt tråkigt. Saknar honom riktigt mycket, träffar honom inte så ofta. Men ja, Andreas var alltså min första kärlek :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi , min första med ! =)

2011-02-24 @ 21:33:08
URL: http://amaandahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0