3 – Mina syskon

Jag har bara en syster, Anna. Hon är född den 19 Maj 1998, alltså en månad innan jag skulle fylla 2.
Anna är inte som andra 98or, människor som inte vet hur gammal hon är skulle gissat på att hon var 96a eller 95a (finns till och med dom som trott att hon är 17 osv). Hon är riktigt mogen och hon är inte bara min syster, utan även en av mina allra bästa vänner. Därför händer det ibland att hon är med mig och mina kompisar. Anna som person då.. ja, vad ska man säga? Hon är underbar. När vi var mindre bråkade vi natt som dag, vi var nästan aldrig sams. Nu är vi väll vänner för det mesta, men visst händer det att det blir små fajter ibland hehe.. (och ibland inte så små heller). Ibland blir hon som en liten bebis som man bara vill krama och aldrig släppa taget om. Hon ska alltid ha rätt och har hon inte det ändå försöker hon skratta bort de hela eller så blir hon riktigt sur. Anna är den som alltid finns där och vi kan prata med varandra om allt mellan himmel och jord. Jag litar på Anna till 100% och om det är någonting vet jag alltid att jag kan prata med henne. Hon är det absolut finaste som finns i mitt liv och utan henne vet jag helt ärligt inte vad jag skulle ta mig till. Jag älskar när hon sitter inne på sitt rum och kopplar bort hela världen och sitter och sjunger högt för sig själv. Eller när man haft en riktig skitdag och när man kommer hem möts man av en glad Anna som kommer och kramar om en. Det finns egentligen jätte mycket att berätta om Anna, men nu när jag sitter och ska skriva tar det lixom stopp i huvudet. Hon är verkligen världens underbaraste syster och jag skulle göra allting för henne. När jag var liten var alltid min största dröm att vara hennes förebild, att hon skulle se upp till henne. Men det har faktiskt blivit tvärtom, Anna är den jag beundrar mest i världen. Hon är så fruktansvärt stark, snäll, omtänksam & snygg! Anna är verkligen världens bästa lillasyster, min fina lillasyster. Hon är bäst i världen och jag älskar henne mer och mer för varje dag som går♥
                             

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer att förstå, och du är världens vackraste människa varesig du vill eller inte. Både på insidan och utsidan är du vacker, bara så du vet det.

2011-02-22 @ 21:09:58
URL: http://annaalouise.blogg.se/
Postat av: spöket laban

trodde jag skulle vara med på ett hörn men nejdå... :(

2011-02-23 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0