When love takes over


Bild på min fina tjej en solig sommardag♥

Efter skolan har jag hängt med Malin, Sara & Hanna. Mycket trevligt var det, inte så trevligt när dom gick hem dock. Igår kväll somnade jag runt 8 så fick många timmar sömn i natt men är fortfarande lika trött, hade tänkt skriva klart detta, duscha lite snabbt och sedan återförenas med min älskade säng igen.

Känns lite sorgligt att det alldeles strax är jul men det inte är minsta lilla snö på marken. Så sorgligt att jag nästan vill gråta lite, och då är jag ändå en av dom som hatar snö. Men en vit jul och nyår hade ju inte skadat känns det som.

Är sådär glad och pirrig hela tiden, vill fnittra och skratta och hoppa och kramas. Tror att mycket beror på honom och tanken på att jag snart får vara i hans armar igen gör mig lite extra fnittrig och glad.

Nu väntar duschen, puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hihihihi du kan fnittra, skratta, hoppa och kramas med mig :*

2011-12-19 @ 18:10:32
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/
Postat av: sara

snygging på bilden, kan jag få hennes nummer? :)

haha men tagga jullov,jolafton och nyår ebba! love you<3

2011-12-19 @ 21:39:36
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0