Satan i gatan


Blir så besviken och arg på mig själv så de är fan inte klokt. Tyckte att jag var tillräckligt smart för att uppdatera min iPhone själv men icke. Nu är alla bilder och videor borta och jag är ledsen. Att jag aldrig lär mig????? Alla fina minnen som fanns i den telefonen alltså, speciellt alla videor. Har de flesta bilderna på datorn också så det känns ändå lungt, men ååååh alla dessa videor! Dör lite när jag tänker på hur mycket fina videor jag hade :(

Hur som helst så hade jag planerat att hoppa in i duschen men min syster ligger alltid snäppet före så hon han ta den. Hur segt som helst, så nu får jag sitta här och bara räkna minuterna haha. Nä men, tror jag ska göra mig en kopp choklad. Har ju gått över helt till te-sidan nu så det var fan månader sedan jag drack varm choklad. Helt sjukt alltså, kan knappt fatta det själv. Så ja det är nog de jag ska göra nu medans duschen är upptagen.

Vill också passa på att säga att jag har världens finaste vänner, både till insidan och utsidan. Låt ingen någonsin trycka ner er med skit för ni är så jävla bra och ni måste fatta det. ♥

Kommentarer
Postat av: Aleex :D

<3<3

2011-12-01 @ 21:08:54
Postat av: sara

sv: älskar dig<3<3

2011-12-02 @ 11:25:59
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0