Mysdag med världens bästa mamma


Pic: Gammal bild från en väldigt fin sommardag med min älskade♥

Har så mysigt här hemma med mamma, dofter som kanel, saffran, choklad och pepparkakor ligger i luften och jag är sådär lycklig som man blir ibland när de är fina saker som händer i livet. Ni vet ett sånt där lyckorus som går genom kroppen och man vill bara skratta hela tiden. Så har jag haft inprincip hela dagen. Förutom att baka och kramas så har vi pluggat hemkunskap. Inte alls så trist som jag trodde det skulle bli, men det mesta blir faktiskt några snäpp roligare när jag gör det med min fina mamma.

Hade tänkt plugga lite svenska nu medans våra bakverk ligger i ugnen och i kylen. Mamma ska börja med maten och så ska vi fortsätta mysa sen med. Jag älskar min familj så jag blir knäpp, längtar tills ikväll då resten av Axén kommer hem. Nä nu ska jag krama min mamma ännu en gång och sedan sätta fart. Hoppas ni är lika lyckliga som jag är. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Roligt att läsa att du är glad mina fina blondie<3<3

2011-12-03 @ 16:19:10
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: madelene

det blir jag iaf när jag läser att du är det min underbaraste bästa vän<3<3

2011-12-03 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0