Mr. Know It All


''Oh you think that you know me, thats why I'm leaving you lonely. Cause baby you don't know a thing about me.''

Har kollat på Idol och proppat i mig alldeles för mycket godis så känner mig sådär extra fet. Får ta mig ett eget kvällspass innan jag går och lägger mig i kväll alltså, haha. Lär ju rulla fram snart annars eftersom den enda motion jag får nu för tiden är när jag går fram och tillbaka till/från skolan och ja, det ger ju inte så mycket om man säger så. Nä, har väl inte något större intressant att säga egentligen. Ville mest visa att utegångsförbudet inte tagit död på mig än hehe. Hoppas ni har en jäkligt bra fredagskväll♥

Kommentarer
Postat av: Aleex :D

SÖÖÖÖT! <3

2011-12-03 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0