Jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dom i hand


Bild på mig och min älskade från i somras

Förutom att vara i skolan har jag hunnit med en väldigt mysig date idag. Ca 2 timmar satt jag och min älskade tjej på cafét och pratade om allt mellan himmel och jord, drack dessutom en fantastisk god latte så det var tvärnice. Vi träffas så sällan själva nu för tiden så det var så skönt att få prata ut om allt och bara få vara med min andra hälft.

Sitter nu och lyssnar på finaste Melissa Horn och låter tankarna flöda fritt. Hade tänkt ta en varm dusch nu, känns som de skulle behövas då jag fortfarande sitter och fryser från det att jag fick gå i iskallt spöregn förut. Inte så trevligt om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0