I will lead you home


Slänger in en bild på mig och min otroligt vackra och underbara bästavän från förra nyår. I år ska vi fira tillsammans igen och det kommer bli hur bra som helst, love you!<3

Har så ont i halsen så jag vet inte vad, har knaprat halstabletter hela dagen och nu druckit massa te men det hjälper ingenting. Har trotts det stått ut en hel skoldag, duktigt alltså. Fick nästan småspringa hem då de regnade som tusan, såg ut som en dränkt katt när jag kom innanför dörren. Hade tänkt plugga lite och sedan städa, ska även försöka komma i säng tidigt i kväll. Är nämligen ledig i morgon (SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!) men ska till Ullared så kommer gå upp runt 05:00. Hörs sen finisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild snuttan! Älskar dig så jävla mycket gumman! Tack för att du finns och på nyår då jävlar! :*<3

2011-12-01 @ 16:09:30
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: sara

sv:har bloggat nu lilla tokfia!!!! :*<3

2011-12-01 @ 17:36:16
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0