Drop it....! - Jump on it.


Såhär charmig var jag ett tag när jag drack cappuccino varje dag. Saknar det lite, men bara lite! ;)

Hello everyone. Sitter här lydigt på en stol och väntar på att caesarsalladen ska bli klar.
Idag har jag varit hos tandläkaren. Var där ca en kvart innan så fick sitta snällt och fint i väntrummet, men klagade jag? Icke. Satt nämligen och läste ett gammalt nummer av ELLE, där i fanns det en huge intervju med Cameron Diaz. Satan vad snygg hon är alltså.

Hur gick det hos tandläkaren då? Bara bra.
''Du dricker inte mycket läsk va?'' sa hon, ''Öööhh.. nej..'' svarade jag. Om det inte syns på mina tänder så behöver ju inte dom veta det, tänkte jag. Då kan jag ju fortsätta dricka läsk med gott samvete menar jag.
Hon frågade även om jag åt mycket godis, jag svarade nej där med. Hehe.

Förresten så hann jag med att unna mig en ansiktsmask i morse. För att döda 20 minuter så satte jag mig och läste ett kapitel ur Den hemlige kocken. Så nu är mitt ansikte lent och jag är ett kapitel närmare avslutet på boken, så jag slog ju änna två flugor i en smäll då. Så smart av mig. Hade tänkt döda lite tid nu med boken igen, känns som jag behöver bli klar med den sen. Seeee yaaaah!
Kom förresten på att jag inte visat er hur håret blev. Synd om er alltså. Orkar tyvärr inte hämta kameran heller så ni får helt enkelt se hur det blev någon annan gång. Förmodligen nästa år. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0