Det tog slut för längesen men du är överallt

Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan? Mobil, nycklar, lypsyl
Vem är du kär i? Ingen alls
Har du på dig strumpor just nu? Japp
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? Nej
Är du varm? Ja
Vad är det sista du druckit? Varm choklad
Vad har du på dig just nu? Underkläder, jeans, linne och tröja.
Senaste maten du åt? Öh, pulvermos.
Har du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? Nepp
Vilket är ditt favorit djur? Siri & Daisy är mina fina favoriter
Din drömsemester? Skulle gärna åka till USA
Värsta skadan du någonsin haft? Hm..
Saknar du någon just nu? Ja, hela tiden.
Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? Haha ingen aning.
Vilka är dina planer för ikväll? Träffa min älskade, duscha, plugga och sova.
Nästa resa du ska ta? Turkiet i augusti skulle jag tro, om det inte blir någontin innan dess vill säga.
Vad vill du veta om framtiden? Ingenting. Tar dagen som den kommer hehe
Bär du någon parfym eller cologne? Parfym.
Vad lyssnar du på just nu? Melissa Horn - Kungsholmens hamn
Samlar du något? Nej.
Senaste gången du blev stoppad av en polis? Oj, haha. Har jag ens blivit stoppad av en polis?
Vad står det i ditt senaste sms du fick? ''Råkade igen haha''
Gillar du stark sås? Ibland.
När tog du en dusch senast? Igårkväll.
Vad gjorde du 00:00 i natt? Sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0