2011


ebbaas > 2011 > ebba

Listan tagen från fina Amanda, http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Har du träffat några nya personer?
Jepp!

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Det finns väl blandade meningar om den saken, men för det mesta positivt hoppas jag.

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Självklart.

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Ja det hade jag, dock höll jag dom ej.

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Finns några sådana saker, ja.

Det bästa du har gjort i år?
Oj, ingen aning faktiskt!

Ditt största misstag?
Åh finns så mycket jag ångrar, kan inte riktigt välja.

Hur har du firat/firar jul i år?
Jag firade uppe på kullen med min älskade släkt.

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Ingen aning.

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
DEV - in the dark, Klubben - tagga, Rihanna - we found love, De Vet Du ft. Robin Svensson - Dansa är kul (men jag föredrar å supa), Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder, Otis - Six little eggs, Simena - Stureplan 2011, Mange Makers - Fest hos mange & Mange bjuder, Loona - Vamos A La Playa, Jessy Matador - Allez Ola Olé, Maskinen - Alla som inte dansar, Veronica Maggio - Välkommen in, Laucenzo ft. Don Omar - Danza Kuduro, Taio Cruz - Shotcaller osv.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Skrattat, umgåts med min älskade gammelfarmor, tränat, pluggat och spelat fotboll.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Gråtit över saker som jag inte kunnat förändra, suttit vid datorn, varit dum.

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Åh herre, finns så mycket. Till exempel när jag sprang ner för trappan till tunnelbanan, snubblar och glider in på perrongen med allas blickar på mig. Jo den saken ligger ganska högt på min lista alltså.

Blev du kär under 2011?
Ja det blev jag, så kär att min hjärna försökte förneka det.

Har du legat på sjukhus under 2011?
Tror jag inte?

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Hm, jo det har jag nog.

Hur många one night stands?
Inga.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Öööhh, kommer inte ihåg? Bra minne.

Har du förlorat någon vän i år?
Ja tyvärr.

Vem saknade du?
Bella, min gammelfarmor, Natalie, Ottilia osv.

Har du flyttat under 2011?
Önskar jag kunde svara ja på denna fråga, men nej.

Har du varit full 2011?
(håll för ögonen nu mamma och pappa) Ja.

Vad ska du göra nu på jullovet?
Sova, hänga med vänner, bada, fira nyår, shoppa, träffa honom och krama min syster ungefär en miljon gånger♥

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Ungefär samma skulle jag tro. Har dock blivit mycket gladare nu på senaste tiden, hur bra?!

Vad ser du fram emot 2012?
Sommarlov, börja gymnasiet, träffa nya människor och partaja loss med mina älskade vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0