13 december


Idag har jag hängt med Hanna, var ett tag sen så det var mycket trevligt. Vi lökade för de mesta i vardagsrummet, tryckte i oss bullar och kollade på fyra avsnitt av OC. Nu har hon åkt hem och jag lyssnar på fin musik och är så trött så jag snart dör.

Idag vart det luciafirande i skolan så vi hade 2½ lektion inställt. Hur bra om man säger så. Nu är också julbetygen satta och jag känner mig la lite kluven, vet att jag hade kunnat göra allt så himla mycket bättre men då jag varit så fruktansvärt skoltrött hela terminen och sovit mer än pluggat så får jag helt enkelt skylla mig själv. Får ge gärnet på vårterminen i stället. Nä nu ska jag hoppa in i duschen, puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0