Välkommen In

Efter att ha städat mitt rum sådär extra nogrant kom deras bil (som egentligen inte var deras, men det är ju en annan histioria) inrullandes på uppfarten. Ja kära blogg, i helgen har vi haft finbesök från Uppsala. Mina sysslingar som jag bara träffat en gång förut (för ca tre år sedan) satt sedan ute på vår altan och pratade glatt medan kvällsolen höll oss sällskap. Och jo men visst kändes det knepigt att sitta mellan två personer som ser likadana ut. Tvillingar var det ja. På lördagen var vi fem sysslingar på Liseberg medans våra kära föräldrar var ute på skärgården. En lyckad helg med andra ord. Kändes lite ledsamt att säga hejdå men jag rullade sedan iväg på andra äventyr. Åkte nämligen till Trollhättan och jobbade så nu har även jag pengar. Som sagt så rullar allt på.
Eftersom jag hade alldeles för roligt och skrattade så tårarna rann så glömde jag bort min käre vän kameran. Mamma var i farten och knäppte lite bilder men dom bilderna får visas någon annan dag för nu glider jag in i natten med finfin musik i öronen.

Bjussar på en finfin bild från Stockholm i stället, så kan ni ju fundera på vad den har för sammanhang med denna text.


Kommentarer
Postat av: sara

nu ska vi njuta av sista veckan på sommarlovet!!! :D<3

2011-08-14 @ 23:32:51
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: Aleex :D

Stockholm <3

2011-08-17 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0