Warning: Too Much Information


Vet egentligen inte varför jag skriver här, men någonting måste jag ju göra. Jag lider av sån jävla packångest så jag har svårt att tro det själv. Jag gör alltid en lista vad jag ska ha med mig och nu i slutet står det bara smågrejer kvar att bocka av. Smågrejer så som headset, skor & solglasögon. Ändå kastar jag grejer, gör sönder pennor och sätter mig på golvet och storgråter. Okej, det där med pennan var ju inte helt meningen. Jag var arg, skulle kladda för allt som stog i boken och tryckte (självklart) för hårt. Ingen penna. Smart. Varför lär jag mig aldrig? Hade jag packat på dagen i stället för att dega i solen hade jag kunnat ligga i sängen nu, utan ångest. Men det är samma sak varje gång jag ska iväg. I morgon ska jag upp vid klockan 5 och jag kommer förmodligen vara så trött så jag knappt vet vad jag själv heter. Vill bara skrika och gråta. Alltid samma känsla. Är som en liten unge men jag antar att det är okej. Jag hatar att packa. Vad är det för fel på mig? Hela världen består av idioter men den största av dom alla är jag själv. Har en fotbollsväska att packa också. Great. Allt kommer förmodligen sluta med att jag sitter och skriker hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0