Storstadstjej

Jag och Anna kom nyss tillbaka till lägenheten så nu inväntar vi mamma och pappa för lite lunch. Sedan ska vi ut på stan igen. Allt går så fort här i stockholm, tiden springer iväg och jag känner mig som världens stressade människa. Men jag gillar det. Jag gillar trafiken och jag gillar storstaden. Jag gillar den stressiga luften och jag älskar östermalm. Hemma är jag så efterbilven (haha), men allting är efterblivet där. Göteborg är som rena landet jämfört med detta. Stockholm är staden jag älskar, det är här jag hör hemma. Och nu när jag har skrivit klart min roman ska jag sätta mig i fönstret och kika efter mamma och pappa! :)


Kommentarer
Postat av: spöket laban

haha ofta göteborg är som rena landet gämfört med sthlm? :P det är det då inte XD

2011-04-10 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0