Stop This Train

Släpade mig till kyrkan och sedan var vi 4 glada tjejer som gick hemåt i vårsolen.
Gick promenad i skogen med världens bästa. Njöt av solen och åkte sedan till kullen. Satt på trappan i t-shirt och gosade med Siri. Mina prinsar kom springandes och vi allihopa åt god mat i solen. Vi tre lekte vidare med solen i ögonen. Vi trampade runt i löven och hoppade studsmatta. Skrattade och snurrade runt. Sebastian ville att jag skulle sova hos dom hela veckan och om jag bara kunde släppa allting skulle jag lätt kunna göra det.

Men ändå så har jag en rolig vecka framför mig. Tror det kommer bli bra ändå.
Och idag fyller mitt hjärta år, hon har skrattat åt mig för att jag har ring till hennes gamla telefon i stället för den nya. Att jag aldrig lär mig. Vi fick tag på varandra tillslut och hade en mycket trevlig pratstund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0