Onsdag

Bloggade hemifrån Madde förut men nu kan jag inte se det, vet inte om det var jag som var knäpp och aldrig klickade på publicera eller om det är min dator som är totalt efterbliven. I alla fall sov jag, Madde och Amanda i husvagnen och vi startade dagen med underbart goda pannkakor. Kunde inte blivit bättre! Sedan har vi legat i solen hela dagen med musik och högar av gamla nummer av Cosmopolitan och Glamour.
När det senare började bli lite kallare satt vi inne och pratade en stund och sedan gick vi till Sibylla och käkade glass.

Igår på träningen fick jag någon lätt migrän eller någonting sådant och känner mig helt slö efter två dagar med lite sömn så nu känns det som huvudvärken kommer smygandes tillbaka. Nu ska jag sätta fart med packningen eftersom jag åker till Skåne i morgon.

Bjuder på en lökig bild från Stockholm när jag och Madde var där. Ganska komiskt att jag har oboy i handen, haha är beroende!


Kommentarer
Postat av: lollz

urgullig bild, love.

funderat på om du ville klippa dej me mej ? ;) <3

2011-04-26 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0