Hero

Helt stört hur varmt det är, men det är ju så jäkla skönt så hoppas det håller i sig nu. När Sara och Amanda kom satte dom sig också i solen med oss och vi snackade lite skit (haha). Sedan drog vi oss hem till mig där vi fikade och jag var så seg så dom drog ut utan mig. Nu ska jag ta på mig träningskläder och städa lite snabbt. Anna och Olivia lagar mat till mig även idag så innan det är klart ska jag hinna packa oxå. Eftersom jag ska gå till träningen om ca 1½ timma får jag sätta fart nu. Efter träningen ska jag gå hem till Madelene så ska vi tjejer sova i husvagnen i natt :)

Slänger in en bild på världens finaste Madelene så ni får någonting vackert att kolla på medans jag är iväg och gör annat skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0