Friday I'm In Love

Så vad har jag haft för mig idag då? Haltat runt med mitt knä som gjort så ont så jag knappt kunnat gå vissa stunder. Tur att det finns bedövningssalvor och fina vänner som hjälper en alltså. Amanda kom till skolan och jag drunknade lite smått i hennes famn och ville aldrig släppa taget för det är helt sjukt hur mycket jag saknat henne. Tog bussen med min underbara Malin till Trollhättan efter skolan och vi mötte upp Ida. Vandrade runt lite i Oden och sedan sa vi hejdå till Ida och begav oss mot Överby. Fick ett sms från David när vi precis gått av bussen ''Jag gick nyss på bussen ni hoppade av'' Lite surt sådär med tanke på att jag inte träffat honom på flera månader. Tur att människan är i Edet nu så jag får förhoppningsvis träffa honom i morgon. Har tagit tag i städningen lite såhär nu på kvällen, har äckligt mycket kvar att göra men kan knappt hålla ögonen uppe så får ta tag i resten i morgon.
Kommer förmodligen inte ens hinna kolla åt datorns håll i morgon, jag kommer vara en stressad tjej som kommer brinna. Ska städa klart mitt rum, fixa massor inför konfirmationen, gå på kalas, förhoppningsvis grilla och sen hänga med trevliga människor (som jag ännu inte vet vilka) vid brasan. På söndag smäller det, kan inte fatta att det har gått så fort. Nä nu går ögonen i kors, orkar inte ens leta efter någon passande bild till detta krångliga inlägg. Har för mycket i huvudet när jag är trött alltså. Godnatt mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0