18 - Det här får mig att må bättre

Det finns så sjukt mycket saker som får mig att må bättre. Till exempel min familj, min släkt och mina vänner. Jag mår bättre av att spela fotboll och gå promenader på kvällarna med personer jag tycker om. Jag mår bättre av att åka ifrån Edet till någon storstad där jag kan gå och tappa bort mig själv lite i stället för att vara fast här. Jag mår bättre av att lyssna på bra musik och jag mår bättre av att rida. Jag mår bättre när mina nära och kära skrattar och är lyckliga. Finns så sjukt mycket mer men jag hinner inte sitta här resten av kvällen och rabbla upp saker som (för mig) är självklara.

Elin är här och vi sitter och lyssnar på musik och snackar lite skit. Strax ska vi sticka och träna på gräs, grymt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0