14 – Min(a) första kompis(ar)

Mina första kompisar fick jag när jag bara var dagar gammal. Eller kan man säga så? Vi lekte ju inte speciellt mycket, vi låg ju bara på en filt tillsammans medans våra mammor tjötade haha.
Felicia; Vi lekte alltid när vi var mindre, och vi gick i samma klass (förutom förskolan) ända till 5an tror jag det var? Vi bodde rätt nära varandra så vi var ofta med varandra. Ett tag var vi riktiga nördar och satt alltid hemma hos henne i hennes vardagsrum och spelade San Andreas. Det var det enda vi gjorde, vi satt där hela dagarna haha! Felicia flyttade senare till Göta, vi försökte hålla kontakten i början men nu hinner vi inte med det så mycket längre. Men vi går i samma skola så vi pratar ofta med varandra :)

Jag och Felicia♥

Elin; Jag och Elin kommer förmodligen alltid hålla ihop haha. Hon är en väldigt stor del av mig och får mig alltid på bra humör! Eftersom det bara är fem hus mellan oss, vi går i samma klass & spelar fotboll i samma lag så ses vi väldigt ofta haha. Vi brukar även plugga tillsammans och nu har vi sagt att vi ska dra igång med tjejkvällar hon och jag + anna och ida. Elin är en riktigt stark tjej, hon har varit med om mycket och hon kommer hjälpa många människor när hon blir stor! Min fina tjej<3

Jag och Elin för inte så länge sen (Haha jag ska alltid fjanta mig, vill alltid få Elin att le för hela jag blir glad när hon är glad!)

Var tvungen att ta en normalare bild haha. Elin ser så sur ut på denna ;) Men hon är så gullig! ♥

Jag älskar både Felicia och Elin med hela mitt hjärta, vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans alla tre och jag är så stolt över att kunna säga att dom är mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0