keep on walking

En av dom värsta sakerna med att blogga är när man ska börja att inlägg. Jag sitter kanske 10 minuter varenda jäkla gång och klurar på hur jag ska skriva hej. Haha så jag skiter oftast i det.. jodå jodå.
Det har varit en sån dag som jag helst bara hade velat ligga under täcket hela dagen utan att röra mig.
Allt har varit så jäkla jobbigt, allt jag har gjort har jag behövt anstränga mig för.
Och det blir ju inte bättre av att jag har tyskaprov på Fredag. För kan jag någonting? nej. inte det minsta.
I 7:an behövde jag faktiskt nästan inte plugga någonting till tyskaproven för att jag hängde med så sjukt bra där. Men nu i 8:an.. haha shit. Satte mig förut och försökte få in någonting i huvudet men det gick åt helvete så jag har ägnat min dag åt att lyssna på jätte hög musik för att få bort alla tankar som spökat i mitt huvud.
Och så har jag tagit en jäkla massa bilder. Det är när jag är på så här humör som bilderna blir bäst..

Åh vet inte ens vad jag babblar om längre. Är skit hungrig så ska gå ner och hämta mig ett äpple sedan ska jag krypa ner i sängen. Kan ju säga såhär; jag har nog aldrig någonsin längtat så mycket efter att det ska bli helg som jag gör nu. Ska sova mig igenom hela helgen!!!! Haha nä inte riktigt men.. På Fredagen i alla fall. På Lördag blir det tjejkväll med mina underbara tjejer som är back on track igen<3 och på söndag var det något med fotbollen.. jaha ja.
Gud vad långt detta inlägget blev.. Jaha ja.
Slänger in en konstig bild så att det inte ska bli så tråkigt hehe.

Var faktiskt rätt nöjd med denna bilden först, men nu när jag kollar på den ser allt bara fel ut. Gahhh orkar inte nu går jag och lägger mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: rebecka

du är så fin älskling!<3

2010-10-21 @ 11:42:58
Postat av: beccis

haha , sötnosar :) <3<3

2010-10-22 @ 17:48:22
URL: http://bexplace.blogg.se/
Postat av: jessica

fyfan vad snygg du är!

2010-12-01 @ 21:10:35
URL: http://jessicagranestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0