cold'

Hade en jätte mysig dag med Madde, Sara och Hanna igår. Dom kom och väntade på mig vid konfan, sen gick vi hem till mig för att packa badkläder och sedan drog vi till Nöjes för Madde skulle sola.
Sen hem till Madde så körde hennes pappa upp oss till Borydsjön där vi grillade korv, badade och mös.
Riktigt trevligt! Älskar att ha sånna slappdagar när det bara är vi 4! :)
Kom hem runt 10 och då var det bara att hoppa in i duschen och sedan gick jag och la mig för jag var riktigt trött.

Idag har jag varit riktigt seg, orkade nästan inte ens gå upp ur sängen i morse. Sen på Konfan satt jag mest tyst och frös. Vid klockan 12 drog jag, Amanda, Elin och Elvira till Sibylla och käkade kebabtallrik.
Sedan kom Elins morbror och hämtade oss och körde oss till Ryrsjön där vi mötte upp resten av konfagänget.
Jag stog bara bredvid och kollade på för jag mådde fortfarande inte bra.
Sedan åkte vi hem runt halv 3, så när jag kom hem gick jag och mötte Madde och sen körde mamma oss till Borydsjön så vi fick doppa oss.
Sen åkte vi hem, hoppade in duschen och stog där i minst en halvtimma och bara lät varmvattnet åka över mig.
Frös otroligt mycket fastän det var sådär kokhett vatten så de svider i kroppen.
Nu ligger jag nerbäddad i soffan framför tv:n med min lillasyster och mamma.
Fryser fortfarande och tror jag har feber.

Hörs i morn


Kommentarer
Postat av: sara

as roligt var det =)

kul kommer det bli när vi ska kolla

på sex ande the city2 :D<3

2010-06-30 @ 00:26:46
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/
Postat av: madde.j

aha, du sa inget igår att du mådde dåligt? :o

krya på dig då<3<3

2010-06-30 @ 09:44:41
Postat av: sara

Hej!

lärde mig att länka, så nu är din blogg bland

länkar :)

puss <3

2010-06-30 @ 17:52:21
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0