birthday

Åh är så glad!
Vaknade runt halv 9 av att någon duschade, och låg kvar i sängen och låtsassov tills my lovely family kom in hehe.
Så dom sjöng för mig och gav mig paket, allt var otroligt bra!
Fick bl.a. 5:e boken ur the twilight saga, 2 piercingar, biobiljett till eclipse, duntäcke osv.
Sedan gick pappa ner och gjorde frukost så kom Julia & Ullrika och käkade med oss.
Fick två superfina armband av dom. Sedan gick jag och Julia hem till henne för att hämta moppen, så åkte vi till Rasta och körde runt. Sen fick jag köra, haha det var något av de roligaste jag gjort :D
Har varit en helt perfekt dag hittills, och de kan bara bli bättre!
Amanda kommer till Edet om ungefär en timma? Så då ska jag antagligen träffa henne. Saknar henne så mycket!
Ska bli jätte kul =)
Sen vid ungefär 5 kommer farmor & farfar och några mer för att fira mig.

boken, biobiljetten & piercingarna (som man inte ser hehe)


piercingarna


de vita och de rosa som är virat två gånger fick jag av Julia & Ullrika, de rosa med pärlor längst ut fick jag av Hanna när hon hade varit i Spanien.


Åh är så glad!
Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: sara

ha världens bästa dag älskling!! :D<3

2010-06-27 @ 12:52:02
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/
Postat av: madde.j

bra att du var glad, hjärtat(L)

2010-06-30 @ 09:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0