bildbomb

Hej bloggen.
Vaknade vid 7 men låg kvar i sängen och drog mig tills Klangh ringde. Då var de bara att gå upp och skynda sig haha.
Vart på konfan till klockan 12 och då gick vi hem för att äta.
Sitter här och segar mig nu, ska gå ner till korsningen för att möta Elin och Klangh vid 2.
Lägger upp bilderna nu som jag snackade om igår -

Lagom söt bild innan jag fick dampryck haha.


ghost





HAHA var tvungen! till alla som säger att jag är svag; här har ni bevis, MUSKLER!!!! :D


nu börjar Anna tjata att jag ska skynda mig så att jag kan springa fram till Edet fort med henne så hon får ta hål i örat.
Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: sara

ebba goes ego x)<3

2010-06-29 @ 12:39:53
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag då? :P

2010-06-29 @ 13:05:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: madde.j

haha cp! :D du har inga muskler, vännen ;)<3

2010-06-30 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0