bedtime

Tredje gången jag skriver denna texten eftersom att datorn hängt upp sig precis innan jag ska publicera, arrhhg.
men nu har jag bytt dator så ja.

Otroligt lyckad dag!
Hann inte träffa Amanda men får ta bussen till henne någon annan dag i stället.
Farmor och dom kom runt 5 tiden, så vi grillade och sedan åt vi tårta som jag mamma bakat :)
Sedan gick jag och mötte Maddison för hon hade köpt present till mig när hon var i Stockholm, fick tre jätte söta örhängen :)
Sen drog vi ut på Edet och mötte upp Viktor, sedan träffade vi lite andra trevliga människor och sedan drog jag hem. Så ja nu har jag bara suttit här och degat.
Tog otroligt många cp kort förut när jag väntade på att farmor och dom skulle komma, men dom hinner jag inte lägga upp nu så det gör jag i morgon.

Ska gå och lägga mig nu så jag orkar gå upp i morn eftersom jag ska på konfa vid 9. Otroligt segt menmen vad gör man?

Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0