seg tjej

Åh vad irriterad jag blir!!!!
Skrev värsta långa inlägget och skulle precis klicka på spara & publicera så försvinner hela jävla skiten.
Bara till att börja om då...

Har precis packat klart allting och fått ut det bilen, lagt fram vad jag ska ha på mig i morgon och klätt på mig t-shirten som jag ska sova i.
Ska snart gå och lägga mig i sängen, men antar att jag kommer komma på massa saker som jag glömt när jag ligger där så kommer säkert studsa upp och ner hela kvällen.
Sitter här nu och segar mig och skriver extra sakta för vill att tiden ska gå snabbare.
Vill att dom jäkla låtarna ska laddas ner så att jag kan lägga in dom på mobilen så jag slipper göra det i morgon, men nae det kommer säkert ta hela natten för dom att laddas ner.
Hittills är dom bara 66,99% klart och jag började för ungefär 2 timmar sen.
Jag hatar att det ska gå så jäkla segt, hatar att jag ska vara så otroligt osmart och komma på att jag måste ha mer låtar i mobilen nu på kvällen. Hade jag börjat ladda ner allting i morse hade jag redan haft det på mobilen nu.
Men nae jag kommer på det bara några timmar innan jag ska gå och lägga mig.
Egentligen vill jag bara stänga ner hela skiten och gå och ta en alvedon och lägga mig i sängen.
Men eftersom att jag ska åka bil i 5 timmar i morgon så kommer jag inte överleva utan massor av musik.

Kommer bli så jäkla skönt när vi väl är framme och jag har fått packat upp alla mina grejer och lagt mig på stranden.
Fast iofs så finns det en hel del minus med att vara där, tex att jag kommer sakna alla, att internet är segt, att det nästan inte finns någon teckning på campingen.
Men man överlever ändå, det finns så mycket att göra.
Det var så mycket annat jag skrev förut, så mycket jag ville få sagt - men nu står det helt still i mitt huvud.
Sitter och läser texten jag skrivit om och om igen och därimellan stirrar jag på procentgrejen till låtarna.
Nej nu kom jag på massa grejer som jag glömt lägga fram så får ta och göra det nu innan jag glömmer bort vad det var.
Ska gå upp klockan 4 i morgon och vi åker klockan 5, får se om jag hinner blogga innan vi åker.
Jag tror jag hinner. Hoppas att jag hinner. Men det märker vi.
Godnatt alla söta små människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0