i stockholm

Hey =)
Sitter i lägenheten nu och ska snart sova, ska upp tidigt i morgon.
Igår var en väääldigt lång dag men otroligt bra! Började med att vi kom till lägenheten så jag och Anna fixade oss snabbt och sedan drog vi till Götgatan och shoppade lite =)
Sedan åkte vi hem, och sedan åkte vi till Gröna Lund och kollade på Erik Hassle. Otroligt grymt!
Så jäkla bra var det, och han är så otroligt snygg hehe :D
Har tagit flera miljoner bilder på honom haha, ska lägga upp några när jag kommer hem :)
Kom hem rätt sent så vi gick direkt och la oss.

Idag kom vi iväg rätt sent, vid kvart över 11 gick vi från lägenheten till tunnelbanan.
Vi åkte till Skärholmen och shoppade, otroligt nice :)
Sen åkte vi tillbaka till lägenheten vid 4, fixade oss och sedan gick vi och pappa till bussen och åkte till bion och kollade på Eclipse. Riktigt jäkla bra var den. Blev la lite okoncentrerad i slutet för var så otroligt kissenördig haha menmen. Ska gå på den igen med Madde, Sara & Hanna :D
Så ja nu sitter jag här och kollade lite halvt på Holland - Uruguay.

I morn blir de till att packa ihop allting och sedan åka till pappas jobb, sedan ska vi ut på stan och shoppa igen.
Sen drar vi till tåget och ja.
Bloggar i morn när jag kommer hem om jag inte är för trött =)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0