2 juli 2010

Det går så jäkla snabbt, kan man inte bara stanna tiden lite? ..

Godmorgon! :)
Jag är otroligt glad idag men väldigt seg.
Vaknade runt 7 och nu sitter jag här i soffan helt klar och väntar på lilla Elin som ska komma hit :)
Sista dagen på konfan idag efter 2 veckor, känns otroligt bra! Sedan har vi nästa läger i September så nu har jag ett helt sommarlov att njuta av!
Har ingen eftermiddagsaktivitet heller så vi slutar vid 12, och då kommer Madde, Sara och Hanna och möter mig så drar vi hem till mig för att packa.
Vi har planerat lite Borydsjön idag med fika, mysigt värre :D

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag var sjuk i Onsdags. Låg i soffan hela dagen och svettades och frös om vartannat och kunde inte ens äta. Så nej hade ingen lust med att sätta mig vid datorn.
Igår mådde jag bättre igen, var fortfarande förkyld och det är jag fortfarande menmen life goes on så ja får leva med de, right? ;)
Anyway så var jag på konfan där vi mest gjorde lekar, sedan på eftermiddagslektionen var vi i Slottsparken på Ström och lekte lekar där med hehe.
Sedan drog jag och mötte min kära Madelene, så gick vi hem till mig och slängde i oss en pizza, sedan drog vi fram till Folkets Hus och mötte upp Sara och Hanna för vi skulle kolla på Sex and the city 2 :D
RIKTIGT JÄKLA BRA VAR DEN! Haha både jag, Madde & Sara hade gåshud så ja ;)
Känner att detta blev en jäkla lång text så jag får nog börja blogga lite mer för att slippa skriva allting i efterhand.

Sara och jag


Hanna och jag


Jag och Madde


Älskar mina tjejer! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt bild på oss du x)

älskar dig också! <3

2010-07-02 @ 11:02:38
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/
Postat av: madde

love you to<3

2010-07-02 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0