she's everything i'm not

Förlåt för dålig uppdatering, men blogg.se strulade förut och jag hade bråttom så hann inte.
Jaja slutade vid 12 i stället för vid 2, jäkligt nice :D
Jag och Hanna satte oss och drack cappuccino för att slippa börja stressa med en gång hehe, men sedan var det bara att sätta fart. Vi sprang fram till Edet och köpte present till Lollo sedan gick vi hem till mig och jag städade.
Sedan drog vi direkt och mötte upp Sara och vi 3 gick in till Lollo och satt där och tjötade i ungefär en halvtimma innan Linnea, Madde & Jessica kom.
Sedan gick jag och Lollo och mötte Amanda som jag inte träffat på ungefär en månad så det var riktigt roligt att träffa henne igen :D
Var hos Lollo till ungefär 9 då alla drog sig hem.
Har haft en riktigt rolig kväll och en massa bilder har tagits. Underbara brudar hela högen♥

Sitter här och segar mig och ska snart hoppa in i duschen en snabbis innan jag ska gå och dejta kudden.
Ska upp vid ungefär 6 i morgon för att åka på cup, är taggad till tusen så tror det blir nice :D

Efter ett långt och ointressant inlägg får jag väll ta och slänga upp några söta bilder som jag och Hanna tog förut och som egentligen skulle ut på bloggen förut, men ja som sagt strulade det så..






Haha finns så många fler menmen ni får nöja er =)
Togs många gulliga bilder hos Lollo också som jag ska lägga upp så fort jag får in dom på datorn :D
Puss♥


Kommentarer
Postat av: hanna

så söta vi är :)<3

2010-12-06 @ 19:43:34
Postat av: Aleex :D

Söööta bilder :D<3

2010-12-06 @ 20:08:38
Postat av: Rebäääcka

fyfan va söta ni är <3

2010-12-07 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0