uppdaterarN ebba

ok haha en seg tjej har äntligen lyckats logga in på sin blogg för att blogga..
har ju änna glömt av den, hum vet inte hur länge? ;)
har i alla fall varit i helsingborg med mitt lag och spelat eskilscupen, riktigt kul! :)
sen har det hänt massa annat också, både bra och dåligt.
min mormor och morfars hund var sjuk så dom var tvugna att avliva henne, vilket var i måndags.
hon var min bästavän så har varit depp ungefär hela veckan.
börjar må lite bättre nu i alla fall. så idag har jag orkat spela match hehe. 2 stycken faktiskt. duktig tjej ;)
först spelade vi i Lidköping där vi vann med 2-0 och sen spelade vi hemma i hjärtum och där vann vi med 6-4 :) Duktiga tjejor typ, hehe.

Aja i morgon börjar skolan och jag är inte på minsta lilla humör för att gå dit.. som tur är slutar vi runt 12 tror jag det var, så ska bli skönt att komma hem tidigt. Men usch vad jobbigt det kommer bli att gå upp runt 6.

Aja nu ska jag sätta mig och kolla på Ghost Whisperer i think :) beroende typ haha.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0