Your body and mine, empty bottles of wine

// Slänger in den här gamla bilden i brist på annat // 
Gick till skolan utan smink idag vilket kan ha varit något av det bästa jag gjort. SKÖNASTE KÄNSLAN. Har kunnat klia mig i ögonen, lägga mig med huvudet ner mot datorfodralet (utan att oroa mig för att mascaran ska hamna under ögonen) osv osv osv. Ännu skönare känns det nu när jag slipper tvätta bort det innan jag ska gå och lägga mig. Varför har jag aldrig tänkt på detta innan? I morgon struntar jag nog i att byta om och åker i pyamas, herre vad skönt. 
 
Haha jaja. Har pluggat sisådär hela dagen och nu ska jag strax krypa ner i sängen och invänta att Maria och Mindy ska börja. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0