This is your world. Shape it or someone else will.

// Tumblr // Gårdagen var en bra dag. Jag fick tillbaka min svenskainlämning med bra betyg och jag fick tillbaka mitt matteprov som jag fått godkänt på. Tror inte ni fattar lyckan med matten alltså haha, jag och halva klassen grät av lycka när vi insåg att vi fått E. Efter skolan fick vi hur som helst lite information om alla val som ska göras inför tvåan och sedan gick jag och Klarre Barre aka Bönan för att köpa lite presenter und so weiter. 
 
När jag kom hem gick jag och la mig och sov i någon timma innan jag åkte och tränade fotboll. Har lovat både Anna och pappa hur länge som helst att jag ska följa med och nu blev det äntligen av. All min kondition och nästan all min bollkänsla var som bortblåst vilket resulterade i att jag ville börja gråta några gånger, men jag fick bara bita ihop och låta bli. Förhoppningsvis blir det ändring på det snart i alla fall! Fy så jag saknat fotbollen.
 
När vi kom hem åt vi en god middag och sedan kom som sagt mormor, morfar, Siri och Daisy. Medan de andra såg på matchen på tv så låg jag mest på golvet och pussades och kramades med S & D. Lycka♥ 
 
Var hur trött som helst så efter att ha sovit hela andra halvlek och vaknat upp när matchen var slut så gick jag upp till min säng och la mig. Somnade med en gång vilket var hur skönt som helst! Nu har jag precis vaknat och ska strax gå ner och äta frukost. Idag är det mycket som ska göras så förmodligen blir det ont om uppdatering, men vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ha en rolig lördag, det ska jag ha! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma torrez

MEEEEEN NEEEEJ!!!! så missade jag det! fan va synd!!!!! åh :( du får komma nästa gång också :D

Svar: Jaaa jag vet blev jätte besviken när Anna sa att du inte skulle komma :( ska förmodligen med nästa fredag också!! :D
Ebba

2013-03-23 @ 16:47:14
URL: http://yiddoarmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0