She got her head in the clouds and she's not backing down

Hann inte skriva så mycket igårkväll då jag var så JÄVLA trött rent ut sagt. Nu när jag tänker efter fattar jag inte hur jag orkade blogga överhuvudtaget. Hur som helst så var mamma jätte sugen på att åka och kolla på Eldkvarn och jag fick hänga på. Sprang och köpte biljetter på rasten i skolan och mamma var hur glad som helst. Det finns egentligen bara en enda låt jag tycker är bra och lyssnar på (Fulla för kärlekens skull) men det var trevligt att ha en kväll där jag fick ha mamma för mig själv för en gångs skull. 
 
Nu är det lördag och jag har precis vaknat. Ligger och drar mig i sängen lite men ska strax gå upp och göra frukost med Anna och Rebecka. Ska till Sara i kväll för mellomys men innan dess får jag se vad jag hittar på. Ska försöka pallra mig ut på en promenad och se något avsnitt av OTH i alla fall. Hoppas ni får en fin dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0