Melfest

Känner att jag precis som alla andra borde kommentera kvällens mello, mest för att jag tycker och tänker så mycket. Ulrik Munther hade en av de allra bästa låtarna och var en av de jag hejade på. David Lindgren då? Hans låt var så jävla svag vilket var synd då han egentligen är en grym artist. Jaja då. State of Drama har jag älskat sedan första gången jag såg dem i tv-rutan. Alltså RÖSTEN. Låten är ju helt underbar och fattar inte att svenska folket inte inser hur grymma de är?? Anton Ewald vill jag egentligen inte kommentera överhuvudtaget. I grunden en jätte gullig kille men som håller på att bli förstörd av ''kändisskapet'' (tro mig jag vet, jag visste vem han var långt före han blev ''känd'') . Han är hur grym som helst på att dansa men det är också vad han borde hålla sig till. Louise Hoffsten... aa nä, egentligen inga kommentarer här heller. Satt mest och sov när hon stod på scenen. Ralf Gyllenhammar hade en helt ok låt och så var han ju som en liten nallebjörn, haha. Ravaillacz stavas dom så? Haha. De hade en sån där jobbigt dålig låt som ändå envisas med att sätta sig i huvudet på en. Har gått runt och sjungt på deras låt hela dagen trots att jag inte tycker om den. Sean Banan då? Haha älskade lilla bananen, satt ärligt talat och höll tummarna för honom. Hur kul hade det inte varit om han vann egentligen? Egentligen hejade vi nog alla på honom, bara det att få vågade erkänna det. Synd att han inte vann. Robin Stjernberg tog alltså hem allting och till och med jag satt med tårar i ögonen när man fick se hans reaktion. Himla fin kille med en ännu finare röst så han förtjänade verkligen detta. Yohio är killen som varit på allas läppar det senaste. Super cool dude (alla beliebers vet vart jag fått det uttrycket ifrån) som jag beundrar skit mycket. Hans röst är ju hur underbar som helst och han är verkligen en jätte duktig artist. Beundrar honom så mycket för att han vågar vara sig själv och inte låter någon sätta sig på honom. Det är manlighet, mina vänner. Synd att Sverige inte är redo för honom, han är för bra helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0