March 1st, 1994 - 12:56 AM on a Tuesday

Kan inte riktigt förstå att du idag är 19 hela år eller det faktum att det redan gått ett år sedan jag satt här hemma och åt spaghetti och köttfärssås för att fira att du fyllde 18. Det är helt obegripligt hur en människa man aldrig träffat kan få en att må så bra och fylla ens hjärta och kropp med så mycket kärlek. Om jag bara kunde få ihop en någorlunda bra text som kunde beskriva i alla fall hälften av alla saker jag känner för dig så hade jag varit nöjd, men du är för bra för alla ord i världen och helt ärligt så ligger min kärlek på en helt annan nivå än vad ord skulle kunna förklara. Jag önskar att jag kunde berätta hur mycket du betyder för mig och hur mycket du gör för mig varje dag genom att bara andas, men förhoppningsvis så får jag den chansen någon annan gång. Jag hoppas i alla fall att du haft världens bästa födelsedag och att du spenderat den med de som betyder allra mest för dig. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och jag kommer aldrig någonsin lämna dig. För mig är du allt. Grattis på födelsedagen världens bästa Justin♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0