50 frågor.

Tagen av http://mhbs.blogg.se

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Ingen aning

2. En önskan du har just nu? Att jag blir rik :):):):) Hahah.

3. Vilken var den senaste filmen du såg? Never say never!

4. Har du bra självförtroende? Nej.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Ligga i min säng med en skål jordgubbar och kolla på OTH eller vara på gymmet. 

6. Nämn tre saker på din before-i-die lista? Träffa Justin, åka till New York, åka till Paris.

7. Beskriv ditt drömutseende: Cara Delevingne

8. Skriv namnet på någon du ser upp till: Justin

9. Någon du har kysst: A

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ingen aning faktiskt, tror vi gett bort det mesta. 

11. Den du senast sov över hos? Oj ingen aning, sover för det mesta hemma nu för tiden. 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? Lollo skulle jag tro

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Nä men har ingen bättre heller haha.

14. Vad väljer du, godis eller chips? Varierar, just nu chips skulle jag tro.

15. Sportar du någonting? Om gym räknas som sport, så ja. Funderar dock på att köra igång med fotbollen igen men vi får se hur det blir med det. 

16. Sommarplaner? Sommarjobba, träna, fylla 17, äta glass, hänga i solen osv osv. 

17. Har du rykten efter dig? Tror jag icke, ingenting ''stort'' i alla fall. 

18. Din absolut sämsta egenskap? En av de sämsta är att jag är så himla blyg

19. Din bästa egenskap? Hm hm

20. En låt du är beroende av? I would, av Justin Bieber.

21. Vad stod det i ditt senaste sms?  ''Men då kan du äta kaka hemma när du kommer hem :D <3''

22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Har aldrig haft något seriöst förhållande, så nej.

23. Kan man vara vän med sitt ex? Det beror la på vad man haft för förhållande. Men ja de tror jag allt, vissa personer i alla fall. 

24. Har du kysst en kompis? Jajamen

25. Hur ofta dricker du alkohol? Inte så ofta, tycker mest om hemmakvällar med familjen eller myskvällar med mina vänner. 

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? Känner att var och en har en egen vilja och att alla får göra som dom vill. 

27. Vad hatar du? Folk som dömmer och ''hatar'' folk utan anledning. 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? Ja, det tror jag. Vill man, så kan man. 

29. Vad handlade din senaste dröm om? Den senaste jag minns handlade om att Denise var hemma hos mig och att vi skulle iväg och blablabla. 

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? Håller det för mig själv och ner jag är inte nöjd. Försöker göra någonting åt det dock. 

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? 1.81 är jag vilket är alldeles för långt enligt mig. Vill vara runt 170-173

32. Vilken är den bästa svenska filmen? Åh det finns så många!! Pippi, Johan Falk, I taket lyser stjärnorna, I rymden finns inga känslor and the list goes on.

33. De bästa svenska skådespelarna? Mikael Persbrandt och Joel Kinnaman! 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Twilight lätt

35. Ditt humör för tillfället? Trött, sitter i skolan på världens tråkigaste lektion och vill bara hemmmm

36. En vacker person? Det finns så många. 

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Ibland, hade dock tänkt rensa inom kort. 

38. Vem kramade du senast? Klara tror jag

39. Vem träffade du senast? Är i skolan så min klass haha

40. Är du kär just nu? nix

41. Någon du vill träffa? Justin och hans crew

42. När grät du senast? Varför? Några dagar sedan för att min syster var ledsen och det inte fanns någonting jag kunde göra åt det. 

43. Sminkar du dig varje dag? Nepp, tack och lov haha

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Pappa tror jag 

45. Är du helsvensk? Är en kvarts finsk om det nu räknas haha. 

46. Den bästa bloggen? bieb.blogg.se, highersounds.blogg.se osv. 

47. En artist du inte gillar? Pitbull, både för att han beter sig som en idiot och för att hans låtar inte är det minsta bra. 

48. En artist du gillar? Justin är nummer ett alla tider på dygnet, men jag lyssnar på andra också =)

49. Vad är det bästa som hänt dig? Det har hänt mig så himla mycket bra och jag är så otroligt tacksam över allt. MIn familj, min släkt och Justin är det bästa i mitt liv och ingenting slår det. Någonting jag aldrig kommer glömma är när jag vann VIP biljetterna till Justins konsert i Sverige och när jag fick biljetter till hans konsert i Berlin i julklapp. Lycka. 

50. Vad vill du bli när du blir äldre? Ändrar mig hela tiden. Valde samhällslinjen för att jag ville ha en ''bred grund att stå på'' sedan när jag ska läsa vidare. Helst skulle jag väl vilja jobba med djur på något sätt, men annars kanske på en modetidning, som psykolog eller något annat där jag har chans att hjälpa folk. Hade inte tackat nej till att jobba utomlands heller. Vi får helt enkelt se vad det blir. 


Kommentarer
Postat av: Anna

du är den bästa jag vet<3
hahaha ''Hej Ingen aning!!!''

2013-03-11 @ 18:42:08
URL: http://annaalouise.blogg.se
Postat av: Anna

du är den bästa jag vet<3
hahaha ''Hej Ingen aning!!!''

Svar: <3<3 hahah vad snackar du om, vadå ''hej ingen aning!!!''?? :*
Ebba

2013-03-11 @ 18:42:09
URL: http://annaalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0