Vacation

Har pratat resor med Bönan det senaste och vi båda är så himla sugna på att dra härifrån. Jag är sugen på New York, London och Paris men samtidigt så längtar jag efter sol och värme. Vi ska i alla fall kolla runt lite mer och kolla om vi får tag på något sommarjobb men förhoppningsvis blir det någon liten tripp tillsammans i alla fall. Det där med New York kan jag väl kanske glömma då jag inte direkt är någon miljonär, men om man skrapar ihop lite pengar så kommer man ju iväg någonstans i alla fall. Jaja, vi får se helt enkelt. Under tiden håller jag alla mina tummar och tår (haha) :)

Kommentarer
Postat av: Klara

HOPPAS DET BLIR AV!!!!!!! Är så jäkla taggad hade lätt blivit perfekta sommaren isånafall :D:D:D<3

2013-02-25 @ 20:35:25
URL: http://klaralinnnea.blogg.se
Postat av: Klara

HOPPAS DET BLIR AV!!!!!!! Är så jäkla taggad hade lätt blivit perfekta sommaren isånafall :D:D:D<3

Svar: Eller hur!!! :D <3
Ebba

2013-02-25 @ 20:35:26
URL: http://klaralinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0