Seems like everything I touch falls apart, everything around me

// Tumblr // Sen jag kom hem har jag spenderat de mesta timmarna med att sitta på tumblr men har även hunnit med lite PLL och OTH. Ganska bra alltså. Vad som är mindre bra är att alla i min klass är så jäkla flitiga och så kommer jag själv här. Medan alla andra har en plan så tar jag allt plugg i sista minuten vilket resulterar i att jag får dåliga betyg och blir deprimerad. Jo men typ. Vad som gör mig ännu mer deprimerad är att när jag väl la ner mycket tid på att plugga och sedan skrev 13 sidor på provet så fick jag bara D. Hade förväntat mig minst ett C så jag har väl mest velat gråta sen dess. Jaja, nu hade jag tänkt sova så att jag orkar upp i morgon. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0