FamILY

Det ser ut som om att jag har någon slags hockyfrilla på bilden här ovan men det kan jag garantera er att jag inte hade. Saken på huvudet satt lite finare när jag gick ut genom dörren, men efter att blåst antar jag att den hamnade lite snett. Haha. 
 
Nu var det ju dock inte min hockeyfrilla jag skulle snacka om utan om personen som står bredvid mig. Min älskade syster. Vet inte vad jag hade gjort utan dig, du är allt. Du är den som får mig att skratta när allt jag egentligen vill göra är att gråta, du är den som fått mig orka genom alla tuffa perioder i mitt liv och du är den enda som alltid stått på min sida hur jag än betett mig. Jag älskar dig så hejdlöst mycket och jag hoppas du vet om det. Du är inte bara världens bästa syster utan även världens bästa vän och jag är så tacksam över att jag har dig. Ord kan inte riktigt beskriva allt du är för mig och allt du hjälpt mig med, men jag hoppas att du kanske i alla fall förstår lite av det jag försöker säga. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0