You can't fly unless you let yourself fall

// Weheartit // Höll tal inför halva klassen idag (antar att ni förstår inlägget från igår en aning bättre nu lol) och jag var så nervös att jag höll på att dö. Jag pratade om jämlikhet och förhoppningsvis så hörde folk vad jag sa trots att jag trodde att jag skulle svimma och börja gråta ibland. När jag kom hem tog jag med mina favoritkillar på en promenad till Boström där vi köpte glass och sedan gick hem till mig igen för att hoppa studsmatta. Mycket trevligt =) 
 
Nu har jag fyllt den största skålen jag kunde hitta med popcorn så jag ska götta mig med det och ett par avsnitt av OTH resten av kvällen. Jag förtjänar det idag ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0