Street edition

Kom hem från Berlin för en stund sedan och här ovan ser ni en parfym som jag fick med mig hem. Den luktar hur gott som helst så det var ju nice. Har för övrigt haft det så himla bra i Berlin, så bra att jag nästan ville gråta när planet lyfte förut. Har så mycket att berätta och så många bilder att visa men just nu har jag inte tid då jag måste packa om väskan. I morgon bitti åker jag nämligen till Stockholm så det ska bli roligt. Nu måste jag börja packa för annars kommer jag aldrig få någon sömn i natt, pussar!!
 
Och för er som undrar så var konserten det bästa jag någonsin varit med om. Ska skriva ett helt inlägg om detta när jag kommer hem från Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0