Oh you use your heart as a weapon and it hurts like heaven

// Weheartit // Utanför mitt fönster skiner solen och helst av allt vill jag bara dra på mig mina Air Max och ta en lång promenad. I stället sitter jag instängd på mitt rum och försöker göra en inlämning vilket inte alls går bra. Egentligen borde det vara hur lätt som helst då jag fått välja ämne själv, men jag har noll inspiration för tillfället. Ska i alla fall försöka skriva lite även om det går trögt, förhoppningsvis så lossnar spärren strax. 
 
För övrigt så är det söndag och min söndagsångest virvlar runt i hela kroppen. Vill inte tillbaka till skolan överhuvudtaget vilket känns sådär lagom jobbigt. Vill åka tillbaka till Tyskland och träffa Justin. Tänk vad bra livet hade varit om jag fått vara med i hans crew och hade kunnat åka runt med honom överallt. Jaja, nu får jag la sätta fart med den jäkla inlämningen. Suckkkk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0