fredag 12 april

// ebbaaxen @ instagram // Jag och Klarre gick till EH efter skolan där vi fikade på varsin frapino. Smaken var jordgubb och vit choklad vilket kan ha varit något av det godaste jag någonsin druckit, lär ju leva på detta i sommar alltså. När jag kom hem fick jag snabba mig att byta om för att sedan åka till träningen, vilket var lika skoj som alltid förutom att mina knän strulade. Sedan lagade jag, papi och Annie tacos och sen kom Rebecka hit och käkade med oss. Trevligt trevligt mina vänner. Nu ska jag hoppa in i duschen (ungefär hundra år efter träningen lol) och sedan ska jag försöka få städat lite, men vi får se om jag verkligen tar tag i det eller om jag går och lägger mig i stället. Hoppas ni haft en bra fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0